Jag har trott att jag var alldeles för trasig och fördärvad för att räddas, men vågar du så får du varje skärva av mitt hjärta.

Godmorgon! ÅH vaknade 5 i morse och gick upp kvart i 6... Sov hos jens och bussen därifrån går fan 20 i 7 haha fan jobbigt, men värt för att inte behöva sova själv. Det är typ de värsta som finns ju. Men nu kommer jag inte träffan han på hur länge som helst :S Har iaf just slutat första lektionen, psykiatri sådär lagomt intressant. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och bara ligga och se andra avenyn i sinne, har äntligen laddat hem det! Bästa serien ever!



I helgen har jag och jens inte gjort mke, bara tagit det lugnt och sett film. Sen har jag varit asa kalas duktig, jag har varit ute och gått, joggat och kört backlöpning lörda och söndag i en timme minst. Proud. hehe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0