We are all the winners, we are all the best, att vi får vara tillsammans det betyder mest!

tjenare tjenare! jag vet bloggtorka som faaan! men har så himla mycket att göra nu såhär i sluten av terminen. Men iaf igår blev jag och Lovisa offer för 3ornas bravader. Det var i matan och både jag och Lovisa såg när vi stod i kön att det var flera 3or där utklädda till ninjor. Lovisa sa till mig ba: NEJ tänkt om dom går på oss och typ stirrar ut oss... Jag ba: Nej nej det kommaer dom inte. Men ojojoj så fel jag hadde! då kom det typ 6 stycken som satt sig brevid oss och såklart STIRRADE!! En av dom åt ur min mat! fy fan inte ens kul. En satt och stirra ut lovisa så länge och tog ur hennes mat och allting hahah. Sen gick vi och hämtade annan mat. Det var inte över där utan när vi gick ut för åh röka kom ju hela gänget igen och Felix en av dom la handen på Lovisas lår och började prata ba: - är du inte redo att ta detta till en ny nivå, jag skrev en önskelista till tomten då jag önskade mig dig osv osv Det var fan jävligt kul!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0