Bara för dig ska jag vandra genom eld, trampa på spikmattor för att kunna ge dig hjälp

image description
Om livet rasar ner och ingen finns till hands,
så kan jag lova dig jag kommer vara där och ta balans.
Klättra över murar, simma flera tusen mil,
jag svär jag ska göra allt bara du vill vara min.
Jag kan förlora allting annat bara jag når fram,
till den dagen du behöver mig så ska jag ta dig i min famn.
Jag ger dig inte mycket men jag ger dig mitt liv,
jag lover jag ska finnas där när det blir strid.
Hålla om dig hårt och skydda dig från allt ont,
när vi sitter där i mörkret ser jag till att det är tomt.
Behöver du min hjälp så ska jag komma med detsamma,
det får inte hända nått med dig, mig själv jag skulle klandra.
För du är värd allt i världen och så mycket mycket mer.
jag älskar dej mest av allt på jorden,
jag försöker skriva ner det och förklara det med orden.
Men jag finner ingen bättre människa än dig,
du är de vackraste gud skapat och jag älskar fan dig.
Tillsammans hand i hand ska vi vandra genom livet,
Jenny och Lovisa i stjärnorna står det skrivet.
Det är så det ska vara, du och jag in till döden,
du är det bästa som har hänt mig och ingen kan förstöra det.
Gumman du vet att du är en ängel för mig,
vad skulle jag ta mig till om det inte vart för dig?
Jag hoppas att jag duger fast att du är underbar,
jag är ingen alls men jag älskar de du har.
Jag är tacksam för att du stannar hos mig och lyssnar och hör,
kommer alltid älska dig tills dagen då jag dör.
Du får mig känna lugn, du får mig känna kärlek.
Du fick mig att förstå livet är mer än en lek,
Jag älskar dig Lovisa,
lämna mig aldrig, för du är mitt allt,
Du Och Jag Imorrn Och Alltid!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0