myskväll

Idag var min första lediga dag, Jag städade mitt rum och sen bakade jag en tårta som jag for till farmor med :D tydligen vart den lyckad för dom ville behålla den. Sen for vi en sväng förbi någon farmor kände och kollade på kattunger och herregud vad söta! jag lovar jag ska ta kort på dem nästa gång jag åker dit. Sen har jag, mamma och pappa lagat grillat tillsammans. Sen tog vi vin och öl och cider spelade vi kort och pratat och skrattat och haft deeptalk hela kvällen och sett en film som jag verkligen ÄLSKADE när jag var liten ""den otroliga vandringen, på rymmen i san fransico" hur mysigt som helst, önskar bara vi kunde göra det mer gånger. Jag har aldrig kännt att mamma och pappa har brytt sig om att göra något med mig förän ikväll... Jag önskar dom visste hur mycket jag uppsattar en liten sak som att spela kort med dom, önskar dom visste...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0