I need you next to me

Skola idag, det var ändå rätt okej! gansla chill dag! Men nu har jag PANIIIK jag är sämst på skriva CV och ska in med det imorgon plus att vi har en uppgift som jag inte heller gjort som ska in imorgon!! GAH vad ska jag göra! jag är trött, jag vill ta ett bad, jag vill sova, jag vill bara lägga mig ner och inte vakna på typ nån månad. Varför kan vi människor inte gå i ide! som björnarna det hade varit perfekt!

Jag vill inte sova själv! Jag hatar det, är det ingen snäll vän som vill komma och sova med mig!



Jag saknar dig jätte mycket! Det var så länge sen vi träffades!
Jag Älskar dig mormor du är bäst! ♥


Kommentarer
Lovisa

nej så söt blid på dig <3

2012-03-22 @ 18:05:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0